Täällä taas..

"Iloa ja aurinkoa äitienpäivääsi",, toivotteli Jantta,, Kiitos Jantta,, juuri noita asioita oli päiväni täynnä. Ikimuistoinen päivä,, kuten kaikki edellisetkin tietysti.

Laa-laa tuli lauantaina aikaisin aamusta,, teki kaikki leipomukset, täytekakun, juustokakun, banaanikakun, sitten vielä lihapullataikinan,,  Poikani hoisi kauppa-asiat ja muut kanssani, Tyttönen oli kaikessa myös mukana ja apuna. Tyttönen pyöritteli mureketaikinan kauniiksi lihapulliksi.   Siivoukset hoituivat siinä muiden asioiden ohella,, Päivän päätteeksi tehtiin vielä pitsaa,, jokainen sai täytteet oman mielensä mukaisesti.

Minä selvisin päivästä ihan loistavasti,, nukuin jopa välillä.  On minulla upeat lapset !!

Sunnuntai koitti ja minä heräsin kahvin tuoksuun ja lasteni ääniin,, Laa-laakin oli tullut jo aikaisin paikalle,,  Koristelivat täytekakkua keittiössä ja minä pidin vielä silmiä kiinni ja kuuntelin katraani jutustelua. Lopulta tyttönen ei enää jaksanut odottaa, vaan tuli lahjojen kanssa minua herättelemään. Keittiössä odotti tyttösen minulle väsäämä voileipä, joka maistui erinomaiselta kahvin kera. On minulla upeat lapset !!

Päivällä ruoka tehtiin taas porukalla,, tai minä osallistuin vain neuvomalla,, lapset hoitivat kaiken. Hyvät oli ruuat ja tunnelma oli erinomainen. Iltapäivästä käytiin kahvilla anopin luona ja siinä olikin sitten kaikki. Ilta kului syötyjä herkkuja sulatellen,, nam nam.  On minulla upeat lapset !!

Sädehoidot on sujuneet ihan hyvin. Yhden kerran sain menomatkalla rajun kipukohtaukset, silloin päädyin Tays:n Acutaan, eli ensiapuun. Voi kun siellä oli ihan mahtavaa henkilökuntaa, kaikki olivat ystävällisiä ja huomaavaisia. Kohtaus oli sädehoidon aiheuttama, onneksi ei ollut kyse muusta. Sädehoito aiheuttaa pahoinvointia ja ripulia noin jokapäiväisenä riesana. Ihan hyvin pärjään näin.

Kotisairaanhoitaja ihmetteli kun en ole katkeroitunut tilanteestani... Jäin pohtimaan asiaa,, miksi pitäisi, ketä se auttaisi,, ei minua ainakaan,, Minun tilanteni on mikä on,, sen mukana on nyt vaan mentävä. 

Kylläpä tuli sekava päivitys. Sekava on olonikin tällä hetkellä.. Taitaa olla unien aika. Säteisiin lähden vasta illansuussa. Kiitos kaikista ihanista kommenteista. Jokainen lämmitti mieltäni kovasti,, kiitos että olette siellä !! Pitäkää huolta itsestänne ja läheisistänne.

Lopuksi laitan vielä kuvan äitienpäivämuistajaisista,, tuo ihana tyynyliina on tyttösen itse tekemä,, tyttönen, ekaluokkainen oli koulussa ensin ommellut tyynyliinan ja sitten painanut siihen tuon ihanan hyväntuulisen auringon:

Eikö olekin ihana ??  

Oikein hyvää viikonloppua, toivotaan, että upeat kelit saavat meidät kaikki hyvälle mielelle !!