Taas on läppäri toiminnassa, ja hyvältä näyttää. Koko tuon ajan kun tämä läppäri mulla on ollut, sen käyttö on tökkinyt. Koko ajan samalla tavalla. Jo kaksi kertaa olen joutunut aloittamaan kaiken alusta, lataamaan käyttöjärjestelmästä lähtien kaiken uudelleen. Nyt vasta tekninen tuki suostui myöntämään, että ehkä sittenkin kyseessä on laitevika. Kone siis otettiin huoltoon. Ehtona kuitenkin oli, että  jos sitten ei olekkaan laitevika, niin ei kuulu takuun piiriin, vaan lasku tulee minulle. Olen jännittänyt tulosta kovasti. No, kyseessä oli kuin olikin sitten laitevika. Osa muistista oli viallista, muistikampa oli vaihdettu. Nyt pitäisi toimia.

Jantta muisti minua jo aikoja sitten tällä:

1923215.jpg

Lämmin kiitos sinulle Jantta, ja anteeksi että reagoin tähän vasta nyt. Syynä olivat nuo tekniset ongelmat. Niin, ja Jantta,, niin minäkin sinun blogiasi !!