Tämä päivitys piti tehdä jo eilen, mutta olosuhteiden pakosta se jäi tähän päivään.

Eilen soi ovikello,, oven avattuani postipoika ojensi minulle pakettia! Tärisevin käsin avasin paketin ja voi ihmeiden ihmettä,, mitä sieltä paljastuikaan:

1106709.jpg

Paketista löytyi äärettömän kaunis huivi. Huivi on kaunis sekä väriltään, että malliltaan. Lisäksi paketista paljastui tuo sininen apuväline, jonka avulla saa helposti seurattua millä rivillä ollaan kuvio- tai  pitsineuleessa,, sitten sieltä tuli suklaarusinoita, minun herkkuani,, sekä vielä suloisia Sarah Kay-tarroja. Tämän kaiken lisäksi mukana oli vielä ihana käsinkirjoitettu 5-sivuinen kirje!

Tämän kaiken ihanuuden takana oli Minnie, jonka salainen olin tänä syksynä. Lämmin kiitos sinulle vieläkin! Hih,, enpä arvannut lauantaina, kun kävin täällä ihailemassa ja kommentoimassa huivia, että tuo ihanuus oli jo matkalla minulle !!

Tässä vielä tuo ihana huivi koko komeudessaan:

1106711.jpg

Huomenna lähden taas Tampereelle magneettikuvauksiin,, on helppo mennä, kun saan mennä tuo ihana huivi harteillani. Kaikki nuo kauniit asiat, joita Minnie kertoo huiviin neuloneensa, auttavat minua huomenna! Lämmin kiitos Sinulle Minnie!

Tupuna: Kiitos Tallinnan terveisistä! Toivottavasti matka oli kaikinpuolin rentouttava.

Seijap ja Tarjuska: Kiitos virtuaalipuhalluksista,, selvästi auttavat, koska sormet ovat vähän paremmat tänään,, ja Tarjuska: kiitos haasteesta,, palaan siihen lähiaikoina, pitää ensin vähän miettiä.