Tauti on onneksi takana. Kiitos kovasti kaikille tsemppaajille!

Vain ja ainoastaan sukkia on nyt syntynyt täällä "neulomossa". Nalle-lankaa olen nyt kovasti koittanut kuluttaa ja tälläisiä sukkia on syntynyt:

Sukka-kukassa olevat vaaleanpunaiset Pinja-sukat olenkin jo esitellyt.

Vaaleanvihreät sukat olen tehnyt Milja-sukkien ohjeella, joka löytyy Annikaisen blogista. Sukat tein 2,5mm puikoilla ja ne ovat suunnilleen kokoa 33.

Sinertävät sukat ovat oikeasti violetit. En vain saanut oikeaa väriä kuviin millään konstilla. Höh. Sukat on tehty tuolla perinteisellä pitsisukan ohjeella, joka on julkaistu monessakin eri lehdessä. Itse olen saanut ohjeen vuosia sitten neulovalta työkaverilta. Myös nämä  sukat olen neulonut 2,5mm puikoilla.

Toiset sukat ovat kokoa 34 ja toiset kokoa 32.

Juuri äsken sain puikoilta punaiset sukat, joita olen vääntänyt ja vääntänyt,, ihan perussukat periaatteessa, joten simppelit tehdä, mutta mutta,, pyynnöstä olen kehitellyt sukkiin erään jääkiekkojoukkueen logoa ja se ei sitten ollutkaan ihan yksinkertaista. No,, ensimmäiset "yritelmäsukat" ovat nyt valmiina,, niistä tuli isommat kuin ajattelin, mutta tulipa harjoiteltua. Sukat odottavat vielä prässäämistä ja siistimistä, joten palaan niihin myöhemmin.

Näilläkin tekeleillä siis kartutan tätä sukkasadon korjuuta:

Meillä on syyslomaa tiedossa alkavalla viikolla. Meidän kunnassa lomaa on vain ke-pe. Loman kunniaksi lähden tyttösen kanssa pienelle, muutaman päivän reissulle tiistaina koulupäivän jälkeen. Kiva! Koitan vielä ennen reissua laittaa juttua noista juuri valmistuneista sukista tänne.

Oikein hyvää alkavaa viikkoa teille kaikille !!