Huvikseni aloin penkoa lankakaappia ja kaivoin kaikki siniset lankasi esiin,, tai en ihan kaikkia, mutta melkein,, pakko todeta, että minulla on paljon sinistä lankaa,, yhteensä noin 6 kiloa! Kaapista loytyi Samosta, Tennesseetä, Butterflytä, Avanti Cottonia, Fiestaa, Indigo Jeansgarnia ja Hjerte Jeansia, sekä Step-lankaa,, Taidan pitää sinisestä ihan erityisesti,,

522086.jpg

Aloitin jo talvella Aili-lapasia SNY:ni minulle lähettämästä Smart-langasta,, lapaset jäivät marinoitumaan kun hoksasin ,että tummenpi sininen ei riitä,, Lopulta tartuin tyohon uudelleen ja tässä ne on:

522084.jpg

Onpa hassu kuvakulma,, peukut ei oikeasti oo noin suhteettoman suuret, eikä ne oikeasti myoskään ole noin likaisen väriset,, tein peukut 7 veikan neliraidasta, on luonnossa samanväristä kuin tuo Smarttikin. Toivottavasti nuo lapaset saavat jo jäädä talvilevolle odottamaan ensi syksyä!!

Sitten teen yhden tunnustuksen: Katselin taannoin Seijap:in  blogia ja olin olin ihan myyty,, hän teki tuosta Fiestasta sen Novitan neuleen,, se oli niin äärettomän ihana, että mun oli ihan pakko kokeilla sitä samasta langasta,, olin tehnyt jo mallikappaleen sinisestä Samoksesta, mutta kun huomasin,että lanka ei tulisi riittämään, tekele jäi marinoitumaan, kunnes tormäsin siis siihen kuvaan,,, Nyt se neule on puikoilla tuosta Fiestasta. Tunnustan siis avoimesti, että olen matkinut sinua Seijap!