"Ei varsinaista hoitoa vaativia loydoksiä,," kertoi lääkäri tänään,,, "mutta.. syopäarvo on edelleen noussut,," Tästä sitten seurasi se, että olen erittäin tarkassa seurannassa,, kävin jo tänään uusissa verikokeissa, menen taas kokeisiin huhtikuun alussa ja sitten huhtikuun puolivälissä lääkäriin,,, ÄÄÄRGGGH! Tämä on huomattavasti vaikeampi selätettävä kuin ensimmäinen syopäni, joka sentään kolme vuotta sitten talttui kirurgin veitsestä. Sairaslomakin sai reippaasti jatkoa,, peräti syyskuun loppuun tällä erää.

No, eipä tälle nyt mitään voi,, pitää vaan odottaa mitä aika tuo tullessaan,,Taistelutahtoa kyllä loytyy,,

Kotimatkalla päädyin Prismaan ja minulle tuli vahva tunne, että myos minä tarvitsen Kolibria.. olen nähnyt Kolibria ainakin täällä, täällä, täällä ja täällä. Kaikilta heiltä loytyy toinen toistaan kauniimpia värejä,, Minä loysin vain tätä vaaleaa,, mutta hintakin oli vain 1 euron /kerä!

430695.jpg

Nyt pitää ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa värkätä kukkalapasiin peukkuja,,