Olen ollut ahkera viimepäivinä,, ei,, en ole ollut ahkera neulomaan, mutta sitäkin ahkerampi shoppailija,, Olen seikkaillut Huuto.netissä ja nämä kaikki ihanuudet ovat nyt minun ikiomia:

1237496.jpg

Varsinkin tuota Mary Oljen Kauneimmat käsityöt -kirjaa olen intohimoisesti etsinyt.. Nyt mulla on se! Olen tosi onnellinen!! Vielä kun jossain törmäsin Eeva Haaviston: Sata kansaomaista kuviokudinmallia -kirjaan, niin onni olisi ihan täydellistä tältä osin. Toistaiseksi pitää tyytyä kirjaston tarjontaan.

Huomenna meidän perheessä seurataan erityisellä tarkkuudella ja innolla Tupla tai kuitti -ohjelmaa. Kisaamassa on tyttösen serkku.. Star wars on pojalla aiheena. Pidämme kaikki peukkuja nuorelle kisaajalle!

Osallistuin vielä tämän keväänkin Salainen neuleystävä -juttuun. Eilen salaiseni oli ottanut minuun yhteyttä. Jännää! Varmasti tiedossa on jännittävä kevät! Tärkein syy osallistumiselleni oli se, että on muutakin jännitettävää kuin nuo ainaiset sairaalajutut. Salaiseni: ihan varmasti osaat olla kiva SNY!

Tänään oli sairaalapäivä,, olin taas "toisina korvina" mukana. Otettiin uusi ohutneulanäyte ja päätettiin, että patti leikataan kuukauden kuluessa. Aiemmin otetut verikokeet olivat ok.  Koko päivä meni tuossa reissussa.

Bilkis: Lämmin kiitos lapaskehuista ! Nuo Kainuun kukkalapaset ovat päivittäin käytössäni. Tykkään tosi paljon.

Lämmin kiitos onnitteluista taaskin,, niitä on ropissut roppakaupalla  =) Olen huomannut, että vakavan sairastumisen jälkeen tuohon iän karttumiseenkin suhtautuu ihan eri tavalla, kuin joskus aiemmin. Tällä hetkellä jokainen syntymäpäivä on lahja !!

Oikein hyvää ja rauhallista viikonloppua teille kaikille,, minä aioin neuloa =)