Lankapirtin Matleena muisti minua tällä hienolla tunnustuksella:

Säännöt:Here are the rules:
1.Voittaja voi laittaa logon blogiinsa. The winner can put the above logo on his/her blog.
2. Linkitä siihen blogiin, josta palkinnon sait. Link the blog where you recieved your award.
3. Nimeä vähintään 4 muuta blogia palkinnon saajiksi. Nominate at least 4 other blogs.
4. Laita noiden blogien linkit sivullesi. Put links of those blogs on yours.
5. Jätä viesti blogeihin, jotka nimesit voittajiksi. Leave a message on the nominated blogs.

Lämmin kiitos sinulle Matleena! Yleensä en ole jatkanut näitä eteenpäin erikseen kenellekkään,, mutta nyt yllättäin  teen poikkeuksen. Tämä lähtee eteenpäin seuraaville: Jantta, Satu u, Marjutj, SipiKukka  , Lumikide, Tupuna, Meeri.

Moni minulle tärkeä jäi vielä mainitsematta, mutta tällä kertaa valitsin nämä 8. 

Olen tänään tehnyt neulekirja/lanka vaihtokauppaa. Kaksi uutta kirjaa muutti meille tuon kaupan jälkeen. Nimitäin Wrap Style ja The best of Inteweave Knits,, Kiitos sinulle TiinaP. Lupaan, että kirjat saavat luonani hyvän kodin =)

Olen minä neulonutkin. Koiranputkisukat valmistuvat piakkoin. Hitaanpuoleista on neulonta tällä hetkellä. Väsyttää jotenkin ihmeellisen paljon, joten illat menee melkeinpä nukkuessa.