Ihan aluksi, anteeksi Tupuna, että vasta nyt laitan tämän näkyville !!

Tupuna Resori-blogista oli antanut minulle tälläisen :

2070435.jpg

Lämmin kiitos Sinulle Tupuna!

Yllätykset eivät päättyneet tähän, vaan olin saanut toisenkin muistamisen. Sirppis Käsillä tekemistä ja höpötystä -blogista muisti minua tällä:

2070438.jpg

Ihana ruusu! Kiitos myös sinulle kovasti Sirppis !

Vaikka näistä niin suuresti ilahduinkin, en jatka näitä eteenpäin. Ihan jokaikinen lukemani blogi on nämä molemmat ansainnut, joten en millään pysty valitsemaan vain muutamaa. Olkaa hyvät, ihan te kaikki !!

Viikonloppuna olen vähän neulonutkin, joten harmaat lapaset alkavat olla valmiina. Hitaasti, mutta varmasti, voisi sanoa. Ovat samanlaiset kuin nuo aiemmat, joten ei mitään uutta tiedossa  täällä =).

Perjantaina käväisin Tampereella messuilla,, olin messuhallissa vain  alle kaksi tuntia, yksin olin liikkeellä. Tein kuitenkin muutamia kivoja hankintoja. Niihin taidan palata myöhemmin.

Oikein kivaa alkanutta viikkoa teille kaikille !!