Näin hienon tunnustuksen sain tänään:

Illusiah tämän minulle antoi. Kiitos  Illusiah !! Tähän liittyy muutama juttu, ensinnäkin, Tunnustuksen saajan tulisi jakaa se edelleen seitsemälle bloggajalle  ja linkittää heidät postaukseensa.
Ja niin,,... nyt pitäisi kertoa itsestään 7 asiaa, mitä muut eivät tiedä. Oletteko valmiina ?

1. Pelkään ja inhoan hämähäkkejä yli kaiken.

2. Olen hamsteri,, hamstraan lankaa.

3. Minulla on liesi- ja ulko-ovi -neuroosi. Kun olen lähdössä kotoa jonnekin, on lieden nappulat tarkistettava moneen kertaan,, samoin on ulko-oven laita. Ei kannata siis ihmetellä, miksi olen myöhässä,,

4. Kahvia ja suklaata, yhdessä, kyllä kiitos, ihan parasta.

5. Pidän kovasti neulomisesta.

6. Minulla on 3 lasta,, kaksi nuorta aikuista   ja yksi pieni koululainen.

7. Lähden huomenna tyttösen kanssa Poriin junalla. 

Jätän tämän nyt siirtämättä eteenpäin. Tavarat on edelleen pakkaamatta, on pakko lähteä tekemään tekemättömiä hommia, jotta pääsemme huomenna matkaan. Toki tämän saa ottaa mukaansa, ken tahtoo.