Olen viimeaikoina tehnyt hankintoja blogitutuilta.. Ensin saapuivat,, jo viikko sitten,, nämä söpöt beibbarin kestovaipat Marsulta,, mukana oli myös yllärinä ruokalappu,

259470.jpg

Seuraavaksi saapuivat nämä ihanuudet tiinalta..

259467.jpg

Kiitos teille kummallekin,, aivan ihania blogiostoksia!

Omppu-huivi valmistui viimein ja odottelee nyt pääsyä kylpyyn ja pingotukseen.

Olen liittynyt virkkausrinkiin ja jouluvirkkausjuttuun:

259471.jpg 

259468.jpg

Virkkuutöitä olen jo aloitellut,, niistä myöhemmin lisää.

Koska olen liittynyt myös lapaskuuhun,, olen aloittanut kahdet lapaset,, molemmat teen Wilmuskan minulle lähettämistä langoista,, Isoveli Colorista ja  punaisesta Huopasesta,, uusi huovutusyritys siis!!

Anna hyvän kiertää jutussa ovat mukana Kassi-alma, Famu ja Kotoko,, vielä kaksi mahtuisi mukaan,,