Onpa ollut hurjaa,, Iäkäs lähisukulainen kuoli kotiinsa viimeviikon tiistaina,, vain varttia ennen kuin hänen piti lähteä minun kyydissäni asioille.. En ole ennen nähnyt kuollutta,, olen vieläkin järkyttynyt. Nyt hänen puolisonsa on meillä,, kaksi kertaa olen jo joutunut tilaamaan ambulanssin hänelle sydänvaivojen takia. Äärettömän rankaa.. samalla on kova jännitys omasta asiastani.. olen huomenna menossa tutkimuksiin ja saan tuloksia vielä ennen joulua. Ellei mitään hälyyttävää löydy, voi olla ettei hoitoa tarvitse enää jatkaa.. phuuh! Se olisi ihanaa!

Mutta, jottei menisi ihan pelkäksi valitukseksi, niin Kukka muisti minua taannoin ihastuttavalla paketilla, josta löytyi tämä kaunis virkattu liina ja söpöinen joulukortti! Kiitos lämpimästi Kukka!!

297964.jpg

Meillä oli tarkoitus mennä kuuntelemaan kaunista laulantaa erääseen konserttiin,, sen piti olla samalla miehen ja minun yhteinen "pikkujoulu", tuon aiemmin tapahtuneen  vuoksi meno peruuntui,, Sääli, sillä olin juuri saanut valmiiksi "bile-huivin", joka nyt jäi käyttämättä.. ehkä sitten joskus..

297961.jpg

Kuva ei ole kovin ilmarteleva,, huivi on kyllä ihan tasainen, eikä reunat supistu kuten kuvassa näyttäisi,, tein sen mustasta kimaltelevasta Flamenco-langasta,, tekemiseen tarvittiin langan lisäksi 2,5 mm virkkuukoukkua ja 20 mm neulepuikkoa. Mielenkiintoinen tehtävä ja tosi kiva huivi tuli!

Niin ja siniset lapaset,, tiedätte kyllä kenelle,, ovat valmiina,, lähetystä vain odottavat, niistä ei ole kuvaa ainakaan vielä.