Puikoilla ovat nyt nämä:

679460.jpg

Eli Breeze-sukat. Nämä piti ohjeen mukaan tehdä Mandarin Petitistä ja siitä aloitinkin,, jälki oli kuitenkin "löpsöä" ja se häiritsi keskittymistä ohjeeseen,,, nämä kun ovat ekat enkunkielisellä ohjeella väännetyt sukat! Vaihdoin langaksi Novitan nallen ja jo alkoi sujua,, eivät nyt tietty ole varsinaiset kesäsukat, mutta nyt kun ohje on selvänä niin mikäpä estää tekemästä näitä vielä Petitistäkin. Molemmista sukista puuttuu enää kärkikavennukset,, jos silmät pysyy vielä auki, teen ne valmiiksi ennen nukkumaanmenoa. Ellei, niin sit teen ne valmiiksi huomenna autossa..

Tämän Muumipeikon juhannusrunon myötä kaikille oikein hyvää juhannusta!

MUUMIPEIKON
JUHANNUSRUNO
<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Pään painan ruohikolle
ja oion jalkojain.
En jaksa pohdiskella,
mä tahdon olla vain.

Sen viisaammat voi tehdä,
mä päivän kultaan jään.
Mä tunnen kaikki tuoksut
ja luonnon loiston nään.

Voi leikitellä mielikseen,
voi ottaa jättää paikoilleen
tai olla niin kuin luonnostaan
ja maata vaan.

Mä peikko siihen uskoon jään,
on maailmaa tää minkä nyt mä nään.

-Tove Jansson