Tuntuu nykyään, että päivät vilistää sellaista vauhtia, ettei perässä tahdo pysyä. Jokapäiväiset 220 kilometrin Tampereen reissut ovat varsin näyttävä osa arkipäivää tällähetkellä, vaikka eivät minua itseäni koskekaan. Olen ollut noin joka toinen päivä mukana reissussa. Tänään olen kotosalla tyttösen kanssa,, Ja onneksi olen, sillä postipojalla oli iso paketti minulle,,

Toisaalta haikeaa ja toisaalta jännittävää oli tuo paketti avata. Viimeinen paketti ja salaisuuksien julkistaminen oli edessäni:

Paketti oli kaunis, Maija Isolan "vihkiruusu"-kuvioinen. Ja mitä se sisälsikään:

1573081.jpg

Tennesee-lankaa, teetä, kaunis enkeli, tarrakorviksia ja tuo kesäinen laukku ! Lämmin kiitos sinulle Sanna,, olit ihan mahtava salainen neuleystävä !

Kuvasin tuon kassin vielä erikseen:

1573082.jpg

Sanna on tehnyt sen Novitan Tahiti -langasta. Kaunis ! Lämmin kiitos sinulle vielä Sanna! Hassuinta oli, että näin tuon kassin jo mustalankaa-blogissa sunnuntai-iltana,, vaan enpä tiennyt, että se oli matkalla minulle =)

On ollut kiva odotella aina uutta pakettia ja samalla miettiä itse lähetettämäni paketin sisältöä. Oman viimeisen paketin saan lähtemään vasta tänään. Mutta vielä ehtii.

Valivali-osastolla voisin vielä mainita, että joka kertaa tuntuvat nuo syto-oireet kovemmilta,, odotan jo kovasti heinäkuun taukoa. Aamuisin nouseminen ja jalkojen asettelminen tossuihin on tuskaista touhua, samoin on käsien kanssa,, sormet ei helpolla suostu taipumaan, on vaikeaa tarttua esineisiin,, vasta kun kipulääkket alkavat vaikuttaa, pystyn varsinaisesti taas touhuilemaan ja ylipäänsä käyttämään käsiä ja jalkoja. Mutta hyvä niin,, ongelmahan varsinaisesti on vasta sitten, jos kipulääkkeet lakkaavat tehoamasta!

Oikein hyvää tiistaita teille kaikille !