Onpa mennyt taas aikaa viime päivityksestä,,  Siskon perhe oli meillä viikonlopun, joten en ehtinyt koneelle kirjoittelemaan. Kiitos Erkku ja perhe,, oli kivaa!

Minulla on stressiä,, en ymmärrä missä ovat ne kaikki kauniiden vauvan myssyjen ohjeet?? Samoin hakusessa on ollut juuri sen oikean kaulaliinan ohje?? Missä ihmeessä ne on,, eivät ainakaan siellä mistä minä olen haeskellut,, Rasittavaa. Etsimisestä johtuen en ole saanut mitään järkevää puikoille lähes viikkoon,, kokeillut olen yhtä sun toista, mutta mihinkään en ole ollut tyytyväinen, ärrggh!!

Jopa  maanantaisilla verikokeilla mukana ei ollutkaan tutusti neuletyö vaan romaani,, ääk!

Ärsytys vähän hellitti kun  Postipoika toi tänään tämän:

1467147.jpg

Ihana! Näköispainos Eeva Haaviston lapaskirjasta,, ja kyllä,, ihan vain tätä varten liityin tuohon JUJU-kirjakerhoon. Ei harmita yhtään! Olen pitänyt tuota kirjaa kirjastosta itselläni jo lähes 1,5 vuotta,, jokohan malttaisin sen palauttaa muiden lainattavaksi.

Eilisssä verikokeissa tuli pelkiä hyviä arvoja, joten sain taas aloittaa sytokuurin.

Kiitos Satu U -ystäväiseni  muistamisesta! Olen hyvin hämilläni,, sain häneltä siis tuon allaolevan kunniamaininnan!

1436141.jpg

Nyt lähden taas ihmettelemään niitä myssy ja huivi -ohjeita,,

Oikein mukavaa tiistaita teille kaikille !!