Sain juuri kirjoiteltua pitkästi juttua ja piti liittää kuva, jolloin kaikki tekstit häipyivät,, hei, tosi reilua!

No,, yritän uudelleen,, Otsikkona oli muistaakseni Neulomista, kesäteatteria ja vähän sairastamistakin,, Olimme siis torstaina Aulangon Graniittilinnassa katsomassa Hämeenlinnan Miniteatterin Tuhkimoa. Se oli tosi ihana,, liikutuin ihan kyyneliin kun pieni Tuhkimo-tyttö istui äitinsä haudalla purkamassa sydäntään,, tuli tämä oma sairaus niin lähelle. Tuon Vaasan reissun ensimmäisenä iltana iski yllättäin raju kipukohtaus, joka oli kaataa koko reissun. Onneksi se sitten kuitenkin hellitti omilla lääkkeillä, eikä tarvinnut lähteä sairaalaan. Varovaiseksi se kyllä taas teki.

Reissussa minulla oli mukana kerä farkunsinistä Nalle-lankaa ja Koiranputkisukkien ohje. Näin ne siellä etenivät:

1745489.jpg

Kotona en ole näitä vielä ehtinyt ja jaksanut tehdä,, lähinnä olen haaveillut noiden reissusta ostamieni ja sitten Catarinalta saamani langan parissa,, Tänään aion kyllä jo tarttua puikkoihin.

Meeri muisti minua Briljantilla,, kiitos Meeri

1729043.jpg

Olen iloinen. Tämä pitäisi jakaa seitsemälle, mutta kuten tuossa aiemmin saamieni Briljanttien kohdalla, en jatka tätä eteenpäin. Juuri sinä, joka tätä nyt luet olet Briljantin ansainnut, joten ole hyvä! On ihan mahdoton tehtävä valita vain seitsemää,, kun haluaisin nimetä ainakin 70!

Katja! Olipa kiva, että löysit tänne! Tervetuloa toistekin ja pianhan me sitten nähdään useammin ihan kasvotustenkin =)

Sipi! Voi harmi, ettei nähty,, ehkä sitten toisella kertaa ,, vai mitä!

Oikein kivaa lauantaita teille kaikille,, minä taidan lähteä viimeinkin neulomaan !!