Voi miten kivaa,, Laa-laa ja kihlattunsa tulivat eilen. Viipyvät peräti kaksi yötä.. Laa-laa ajoi auton tänne asti,, yli 200 kilometriä,, Hyvin oli matka mennyt.

Siskoni oli laittanut nuorten mukaan tämän:

1134109.jpg

Kuva ei ole laadultaan paras mahdollinen, mutta enkeli-rintaneula on aivan ihana. Erkku on sen itse tehnyt,, hänellä ovat nuo helmityöt harrastuksenaan. Lämmin kiitos sisko-kulta,, enkeli on aivan ihana!!

Perjantaina joulupukki muisti minua etukäteen,, toi minulle tämän:

1134110.jpg

Mulle siis ihan ikioma läppäri,, ihana!! Käyttö on vielä harjoittelua, mutta tämä päivitys on tehty tällä uudella koneella.

Olen minä neulonutkin,, joulusukat ovat kohta valmiit,, Saan ne maanantaina postiin. Laitan kuvan vasta valmiista sukista.

Lämmin kiitos kaikista kauniista ja tsemppaavista kommenteistanne!!

Oikein hyvää lauantai-iltaa teille kaikille !!